Carnegie Fonder startade 1988 och har ett förvaltat kapital på 87 miljarder kronor. Det gör oss till en av landets största fristående fondförvaltare. Alla våra fonder är aktivt förvaltade och skapar ekonomisk trygghet åt privatpersoner, institutioner och företag.
Din utmaning
I rollen som Senior Sales Support är du en del av ett framgångsrikt sales team. Din uppgift är att säkerställa och utveckla Carnegie Fonders erbjudande till institutioner, distributörer och fondplattformar.
Dina arbetsuppgifter:
Din bakgrund
Vi söker dig som har en relevant akademisk utbildning och bred erfarenhet av fondförvaltning. Du som kan driva och strukturera projekt, och som gillar kundkontakt, kommer att trivas bra i den här rollen.
Vi tror att rätt kandidat för den här tjänsten har jobbat inom sales eller operations, kanske till och med inom båda dessa områden. Du är lösningsorienterad och resultatfokuserad. För att lyckas i rollen har du en stark förmåga att tolka och värdera kundbehov, formulera budskap och skapa nytänkande säljstödsmaterial. Du arbetar strukturerat och självständigt mot uppsatta mål och vill samtidigt dela med dig av din kunskap för att bidra till teamets och Carnegie Fonders framgång.
I denna rekrytering samarbetar Carnegie Fonder med Blaq Group AB. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Julia Rosén, på 070-731 45 13 eller julia.rosen@blaq.se.
Är tjänsten inte helt rätt för din profil? Gör då gärna en spontananmälan. Vid framtida uppdrag kan vi då kontakta dig när dina specifika kompetenser efterfrågas. Vi påbörjar alltid rekryteringsprocesser med vårt eget nätverk och du ökar dina möjligheter att bli headhuntad.
Spontanansökan